Uczta w pasiece
. Gospodarze miejsca – Barbara i Wojciech Łojasowie – w każdym szczególe zadbali o to, aby ich goście czuli się „na brzyzku” wspaniale. Począwszy od lokalizacji samego budynku, przez jego urządzenie, wyposażenie, a na poczęstunku i atmosferze skończywszy - wszystko przemyślane i przygotowane z ogromną dbałością o każdy szczegół. Takie otoczenie stało się dla uczestników wtorkowego spotkania (22.01.19) miejscem pracy twórczej. Kreatorzy marki wysłuchali ciekawego wykładu dot. miodu i produktów pszczelich (konik Wojciecha) oraz ziół i przetworów z warzyw, owoców i darów lasu (domena Barbary), a także ich właściwości zdrowotnych. Do woli upajali się też wspaniałym widokiem skąpanej w słońcu pasieki rozciągającym się przez ogromne okno usytuowane naprzeciw konferencyjnego stołu. Zapoznali się również z bardzo ciekawymi propozycjami zajęć edukacyjnych przygotowanych przez Stowarzyszenie „Zagórzańska Kraina”, które wzbogacą ofertę marki Zagórzańskie Dziedziny. Kreatorzy marki skupili się tego dnia na rozwoju produktu turystycznego. Inspirując się miejscem spotkania i pasjami jego uczestników, tworzyli cztery oferty turystyczne – przemyślane, spójne, perfekcyjnie i na wysokim poziomie. Profesjonalne jak wzór - Pasieka Bartek. Efekt końcowy spotkania stanowią oferty pobytowe przygotowane dla czterech różnych grup społecznych, z przypisanymi oferentami i cennikiem. Uwagę na niszę do zagospodarowania zwróciła uczestnikom spotkania jego prowadząca – Olga Gałek – Wiceprezes Fundacji Miejsc i Ludzi Aktywnych MILA. Przegotowane przez Zagórzańskie Dziedziny oferty turystyczne będą wprowadzane do wachlarza usług świadczonych przez podmioty działające w branży turystycznej i okołoturystycznej na tym terenie oraz profesjonalnego biura podróży z Krakowa.
Magda Polańska