z ostatniej chwili
UWAGA !!! Od 1 paździenika zmiana godzin pracy urzędu, PONIEDZIAŁEK, WTOREK, ŚRODA 7:30 - 15:30, CZWARTEK 10:00 - 18:00, PIĄTEK 7:00 - 15:00 W związku ze zmianą godzin otwarcia Urzędu zmianie ulegają godziny funkcjonowania KASY URZĘDU: WTOREK 8.00-12.00, ŚRODA 13.00-15.00, CZWARTEK 10.00-14.00 SPRAWY ZWIĄZANE Z EWIDENCJĄ LUDNOŚCI ORAZ Z DOWODAMI OSOBISTYMI ZAŁATWIANE SĄ W GODZINACH: PONIEDZIAŁEK, WTOREK, ŚRODA – OD 7:30 DO 15:00 CZWARTEK – OD 10:00 DO 17:30 PIĄTEK – OD 7:00 DO 14:30
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Powiększ: A A A
A A A A A

Aktualności


Kolejny projekt zakończony

27/06/2011, dodał: Maciej Liberda czytano: 1766 razy

W związku z realizacją przez Gminę Mszana Dolna projektu pn: „ Nowoczesna i przyjazna dla obywatela gmina” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 21 czerwca 2011r. o godz.10.00 w Urzędzie Gminy Mszana Dolna odbyła się Konferencja zamykająca w/w projekt.

Konferencja ta miała na celu podsumowanie rocznego cyklu podnoszącego kompetencje pracowników Urzędu Gminy Mszana Dolna, zaprezentowanie osiągnięcia założonych rezultatów projektu oraz zachęcenie uczestników konferencji po stronie JST do inwestowania w zwiększanie kompetencji kadr urzędu, które są głównym ogniwem pomiędzy zakładanymi celami rozwoju Gminy a ich realizacją prowadzącą do sukcesu.
Celem realizowanego projektu było podniesienie jakości usług świadczonych przez Urząd Gminy na rzecz mieszkańców i przedsiębiorców oraz wzrost kompetencji pracowników. Środki finansowe uzyskane w ramach tego projektu posłużyły przede wszystkim do finansowania szkoleń i studiów podyplomowych pracowników Urzędu Gminy, zainstalowania INFOKIOSKÓW - z których mogą korzystać zainteresowani mieszkańcy. Efektem realizacji programu było ponad to utworzenie Biura Obsługi Klienta/ Lokalnego Okienka Przedsiębiorczości, które mieści się na parterze w budynku Urzędu Gminy Mszana Dolna ul. Spadochroniarzy 6. Do którego zadań należy m.in.

-przyjmowanie dokumentów składanych przez klientów, rejestracja przyjętych spraw,
udzielanie informacji o sposobie załatwienia sprawy klientom zgłaszającym się do Urzędu,
udostępnianie kart informacyjnych, wzorów wniosków i formularzy,
udostępnianie do przeglądania przez klientów aktów prawnych ( Dzienników Ustaw, Monitorów Polskich, Dzienników Urzędowych Województwa Małopolskiego).
Czas pracy Punktu Obsługi Klienta - od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.30 – 15.30


Marta Wcisło
 

zobacz zdjęcia